evo moje društvo.....

krfa,vero,dora,đolica
raska
ver i đola
KREŠO I KIĐO u busu na povratku iz dubrovnika vero,dora,đola u dubrovniku
moj buraz
Image and video hosting by TinyPic
buraz i njegova "frendica"
kak cool,hehe

ovu slikicu pogledaj najprije izbliza,a onda se udalji
Image and video hosting by TinyPic

KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

opis bloga

ako vas ne zanima moj život,
barem ostavite koji komentarić

kolko vas ima=6.7.08

Free Counters

O meni:

Ime: Lucija
nadimak:Lucy,Lucka,..
Prezime: .........
rođena:28.07.1994.
Živim u: Petrijancu(okolica varaždina)
Boja kose: plavo-smeđa
Boja očiju: plavo-zelene
Hobi:čitanje lektire,vježbanje,
uređivanje,komp,pjevanje,plesanje....
Naj frendice: Dora,Veronika,Đolica....
Naj frendi: Bedenik, Štiber,Štehec, Robi, Presečki,.....
Slušam: sve po malo....
Naj pjevač: Toše Proeski
Naj pjevačica: Shakira
Naj glumac: Zac Efron (komad)
Naj glumica: Jessica Alba

jadan

pollcode.com free polls

Take my poll!
Koju vrstu glazbe slusas?
rock
zabavnu
metal
narodnjake
sve po malo

pollcode.com free polls

nedjelja, 20.07.2008.

ali stvarno sam mala zlochesta....

HELLO,people.....
kad sam sva sretna stvorila novi blog i napokon zaboravila na stari....sad mi je opet počeo štekati i novi blog....
ali ipak
je ovaj naj....hehe....priču koju sam napisala u novi blog,napisat ću u stari,tak da ju svi mogu vidjeti....
Ja nebrem vjerovati da još imamo samo mjesec dana tog veličanstvenog odmora....ajoj....svi idu na more,ja ovu godinu ostajem doma....
ali ipak je kod kuće najljepše....
prije dva tjedna je kod mene došla spavat Dora,bila ne 4 dana kod mene,tad sam ja k njoj išla na jedan dan,pa smo išle na 5 dana k njenoj baki....
baš je bilo super,odlazili smo se na ulicu ispred kuće igrat na starom,malom autiću....vukli smo se po toj ulici na tom autiću,kipali,kaj smo padali na guze...hehe...bilo je zabavno....bliži mi se ročkas 28.07.,ali na taj dan bum najvjerojatnije u Austriji....idem sa starcima na 2 dana kod obiteljskih prijatelja...ja možda ostanem cijeli tjedan...kak je tam dobar shopping...kad se vratim idem na svadbu...pa 2 dana poslije slavim ročkas....kak sam ja to sve tak lijepo isplanirala....8.mjesec mi je pun..svega i svačeg....evo vam dragi moji ,kojima se neda čitati,bez komentara ne zatvarajte moj blog....
roflroflyes

| Just Say SomeThiNg (24) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 05.07.2008.

ljuta,jako,jako

hy....ljudeki moji....ljuta sam jako,jako....
Imam probleme s komentarima,neznam kaj je....
napišem točnu lozinku i korisničko ime,ali mi neće slati,čak sam kod nekih slala pod anonimno,ali opet je problem kaj je kod nekih to zabranjeno....ja bi vam pisala puno,puno komentara,ali ne mogu....zato...curke plis dajte mi helpajte jer sam već svašta pokušala i nejde......joooj...kak sam ljuta,uf....burninmadheadbangmadludnonononut
tnx na komentarićima,nadam se da vam se sviđaju ta pitanja,onak malo za promjenu...šmrc....tak sam jadna,jao....puknucucry

šaljem vam big kissImage and video hosting by TinyPic

| Just Say SomeThiNg (28) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 02.07.2008.

Get your own Poll!

| Just Say SomeThiNg (10) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 25.06.2008.

LJETO...

Pa bilo je i vrijeme....nisam pisala dosta dugo, pa imam puno toga....tnx na komentarićima curke...čak sam prešla 50...nebreš belivit....pa...14.6 sam bila sa njemačkim jezikom u Austriji u Klagenfurtu,bilo je baš zabavno,vidle smo neke hrvatske navijače i nakupovale smo si razne stvarčice kaj bi vidli da smo hrvatice i ponosne na naše igrače...koji su nažalost izgubili...cryno
a kaj buš...idemo dalje...završetak škole je bil žalostan i naporan cijeli tjedan....još smo predzadnji dan pisali test...ali ok sve je prošlo ok...prosjek mi je 4.84...pa dobro,valjda hehebeljmad
budem stavila neke slikice sa maturalca,klagenfurta i slikicu iz cijelog razreda...nekaj mi nije bilo u redu s blogom,ali je čudom došel natrag u normalu heheyesfrendica dora mi je na moru,sad negde uživa.....pusač....coolthumbup
kak je jučer bilo gadno...jbt,tuča je padala u obliku oraha....to je tak lupalo...sve je uništilo...mateja..ne budemo više papali kruške iz mog vočnjaka...hehe,šmrcbeljcrycry
to bi bilo sve...pusač i bokić.....thumbupmah

| Just Say SomeThiNg (47) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 08.06.2008.

sve što je lijepo,kratko traje......

hy....maturalac...probudila sam se u 2h ujutro da sam si spremila neke stvarčice koje su mi bile potrebne za put....otišla sam u školu da počekam bus koji nas je vozio sve do Makarske....bus je došel u 3 i 15 (kasnil je 15 min)...pozdravila sam si majčicu i otišla u bus u kojem su bile dora,veronika,đola i ostali....mučila sam muku sa sjedalom jer mi se spavalo,a nisam mogla kad je sjedalo bilo tak neudobno...sfrkala sam se nekak na doru i malko sam zaspala.....bus je postal na nekoj benzinskoj pumpi kaj smo se olakšali...mi cure smo hodale samo na wc,a dečki su u kafiću pili kavicu i to na svakom stajalištu....stvarno su čudni...na putu do makarske smo išli u nacionalni park krka...tam smo se malo slikali...puno hodali i zabavljali se...usput smo pogledali neko svetište na brdu u makarskoj....tad smo se spustili u to naselje de su bili ti hoteli u kojima smo bili mi spavali...učitelji su otišli u recepciju po ključeve,a nas su ostavili u autobusu nek čekamo...tak smo se derali nek nas puste van jer nam je bilo vruće...došli smo do apartmana u kojima smo odsjeli ja i dora smo dobile ključ broj 364...kad smo došle u apartman tak smo cvilile jer smo imale sobu s balkon i to pogledom na morezujoyescoolzubonaughty
u svakoj sobi je bil telefon i mogli smo zvati iz sobe u sobu...na našem katu su bili samo dva dečka i to robi i štehec...hehe...blaženi među 12 cura...ajojdeadnutnaughty
u 8 je bila večera...e živeli smo ko kraljevi...bilo je baš cool u tom restoranu u kojem smo jeli je bil tak zgodan konobar...e,ali mali je fakat bil sexycoolcerekzujo
mogli smo biti u tuđim sobama do 11,a poslije svaki u svoju sobu...čak je hodala po sobama kaj je gledala ak smo svi unutra kaj joj nebi nekam zbegali....naughtysmijehmi bekači i akači smo bili u istoj zgradi,a cekači su bili preko puta nas...nebreš belivit još su oko 2 vure učitelji hodali po
vani kaj su nas motrili...headbangmadali ipak su se brinuli o nama...hehe
drugi dan smo išli u malakološki muzej..tj.to je neki samostan u kojem su izložene školjke iz cijelog svijeta....moram priznati tam je bilo dosadno....poslije ručka smo išli na kupanjeyeszujo
baš nam je pasalo...mmmmm
navečer smo imali svečanu večer pa smo se malo sredili,a posebno mi cure....poslije večere smo trebali ići u grad,a pošto je bil veliki pljusak ostali smo u svojim sobama i imali "šlat" party...dečki cure i cure dečke,e kak je bilo jebenica....onda smo morali svatko u svoju sobu jer je bilo vrijeme za spavanje,ali mi smo tek zaspali negdi oko 1h,a neki i puno kasnije....marica je čak otišla k svom dečku jurici i tam su imali kak je to ona nazvala "kontakt"usana...hehecereknaughtykiss
3.dan smo išli u dubrovnik....stali smo se u pol 6 otišli na doručak i krenuli na naporan put od 4 h vožnje po onim jebenim zavojima i uskim i strmim cestama...napokon smo došli tam malo se prošetali i krenuli prema baćinskim jezerima...tam smo proveli dosta dugo vremena jer smo se pelali kroz 6 jezera na nekim čudnim čamcima...a onda...hehenaughtybelj
nam je vgasnul motor i morali su nas vleči...hehe baš krasno...no ipak je bilo lijepo....jedva smo čekali kad smo došli doma tj.u makarsku...poslije večere smo išli u grad imali smo slobodno do 11h...neki su išli na trambulin pa sam ih ja morala slikati...hehe e tak su zgledali ko mala deca....baš je bilo ludo...dečki su nas častili u jednom kafiču...pa smo išli do nekog automata de trebaš zeti medeka i ak ga uspiješ zeti onda dojde van kroz jedan otvor i tvoj je...e kolko su love na to potrošili...i jura je čak uspijel...4.dan smo imali slobodno i to je bilo za kupanje i zabavu....navečer smo pošto je bila zadnja večer imali izlazak do pol 12....bila je neka zabave ispred restorana pa smo malo plesale.....i tak je došel dan u kojem smo išli kući...ali još smo se ujutro kupali...naručali smo se i išli za split,ali kad smo izlazili iz naselja puknul nam je na busu neki zračni jastuk pa nam je autobus visel na jednu stranu....moral je iti k mehaničaru da ga popravi....
i tak smo mi bili u splitu 3 vure....bilo nam je dosadno,klasička tj.moja raska je tak živčanila,sedeli smo na nekim kamenima ispred nekog restorana i čekali taj bus....nije nam bilo lako..nas 60+3 učiteljice i 1 učitelj...a učitelj mi je bil baš jadan...bil je sam,a stari je,ovu godinu ide u mirovinu...malo bu mi falil ipak je dobar....e ali tam se ne vraćam više jer sam zgubila živce....nije mi se sviđalo i jedva sam čekala kad odidemo.....napokon je bus došel oko 5 i krenuli smo doma,pelali smo se 6 vur...tak smo mahali ovima koji su išli dole prije mene,onda sam shvatila da je naše maturalno putovanje završilo...osjetila sam bol u srcucryno

| Just Say SomeThiNg (60) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 31.05.2008.

uskoro.....

AHHH...još samo 3 dana i maturalac.....baš bu nam super....yes
pa.....nismo bili na koncertu..sranje...zakaj?pa podavali su sve karte čistačicama i za nas nije bilo dosta....baš lijepoheadbangmadburninmad
torbu si nisam još spakirala,zato jer si preuređujem sobu pa mi je sve na tavanu....burninmad
ali sam si zato napravila popis stvari koje si moram zeti kaj nem slučajno kaj pozabila....
Krećemo u utorak,ujutro u 3h....auuuu...pa ko bu se zdigel tak rano.....najgore od toga kaj u pon pišemo još dva testa....
bože....namcorburninmad
u tih 5 dana posjetit ćemo:Dubrovnik,šibenik,Baške vode,neki muzej i svetište u makarskoj,split....hallllo....pa kad se bumo kupali....greedyheadbangmadzujo
baš bu jebenica.....nadam se da bu jelica darežljiva i nebu tak stroga.....i da najviše od svega kaj bu lijepo vrijeme....
jer ak ne....loše nam se piše...promijenila sam si dizz ali mislim da vam se ne sviđa jer imam malo komentara.....danas smo imali dane otvorenih vrata.....bilo je ok...mene je dela u radionicu informatike,a mariju,doru i roziku na njem....ostali su bili na engleskom....malo mi je bila dosadna utakmica...igrali su roditelji protiv učitelja i učenika....pa sam se zato pobrala van s curkama i odšetala doma,a da si nisam pozdravila dorcu......P.S-Dora sorry.....nocrybelj
pussica svima....nadam se da ću se imati snage javiti prije maturalca...ali jako teško.....bokićććthumbupmah

| Just Say SomeThiNg (74) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 24.05.2008.

nema naslova

evo me....gledam eurosong i baš razmišljam de zemeju takve pjesme....mislim koda gledam malu decu kak u vrtiću skladaju
i pjevaju te pjesme......nekaj mi šteka s dizajnom,ali popravit ćemo mi to...sretanyes
jao...sljedeći tjedan mi je grozan,propali....svaki dan nekaj pišemo ili pitaju usmeno...ma nek odj......
sad du ponoreli kad sve očeju odjedamput jer idemo na maturalac .....bangburninmad
u pon.bi trebali iti na stadion Varteks gledat neke utakmice i to besplatno....bilo je takvo veselje kak pemo,sve do petka kad smo čuli da morti možda nejdemo jer nema dosta ulaznica.....naša škola je isto......kaj onda neka obećaju,ak nije sigurno....
a baš bi nam bilo super..pisat ću vam kak je bilo na koncertu,ak opće pemo....burninmadheadbang
kissić

| Just Say SomeThiNg (17) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 18.05.2008.

napokon neka fešta

jjjaaooo.......draga verončica ročkas ti je bil zakon.....već se nisam tak zabavila s frendovima...jako dugo....partypjeva!pa da počnem....ročkas je bil u subotu u 15h....prvo je atmosfera bila lagana...onak razgovori,grickalice,tj..uvod!malo smo se odšetale do nogometnog igrališta de su igrali strmšćani protiv cestice,no tam nisu bili baš neki komadi,pa smo se okrenule i pošle kući de su nas čekali još gori komadi...jedan gorši od drugog....ma šalim se....P.S-dečki na koje mislim,nemojte mi zameriti.....a onda FEŠTA....pjesma,bambusi,uhvati ritam i čagica.....hehenaughtysmijehnutpjeva
na večer smo si deli neke pjesme koje su bile jebenica....e bili smo ko mravi....na šanku,podu,stolcima,stolima.....bili smo mokri ko miši....a onda je došel kraj kaj se tiče mene i frendice....njezina mama je došla po nas oko 10h....bilo je baš cooll....ali kiki i đoli i nije bilo tak bajno jer su porigale skoro cijelu terasu.....ako očete znati više posjetite blog od kike....zato curke pijte pametno....partyyes
pa da i danas sam bila na ročkasu kod malog bratića....mali je mlad ima 7 godina,hehezujosmijehrolleyes
evo....vikend sam provela na rođendanima tak da mi i nije bilo baš loše.....ja sad idem,a vi tak dugo nejdete dok mi ne ostavite bar jedan komentar......pusa

| Just Say SomeThiNg (11) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak, 12.05.2008.

dobar dan

HELLO!
već nisam pisala skoro pa tjedan dana.....ah malo sam zaostala hehe
e curke sorite kaj vam ne uzvraćam komentariće ali ovaj vikend nisam bila kod kuće....pa da...bila sam kod svoje frendice prek vikenda,u Zelendvoru...ak niste bili tam obavezno posjetite...hehe
u petak smo se svadile s njenim bivšim jer se dečko fakat promijenil...pije,puši....itd nejdemo u detalje....u subotu smo išle s njenim starcima na Aquacity....inače varaždinsko kupalište...tam je bil neki sajam
pa smo išli malo pogledati....bilo je super...baš smo se zabavljali....e,pa sad vidite zakaj vam nisam ništ komala,ali bum ovaj vikend..ma potrudit ću se....samo odbrojavam dane do glamuroznog maturalca -3.6 do 7.6...šmrc samo 5 dana...idemo u makarsku....pa malo u dubrovnik...šibenik...dolina rijeke neretve..itd....lllllluuuuuuuuddddddiiiilllllloooooooo....
meni je glavno da sam ja napisala blog.....pa sad i završavam bokić....

| Just Say SomeThiNg (62) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 06.05.2008.

mladost napuštena zbog škole.....

pa da.....sam naslov glasi-mladost napuštena zbog škole.....
ali kad malo bolje pogledate to je fakat istina.....20 i nekoliko godina više provedete u toj školi.....pod stresom,stahom od učitelja,stah od dobivanja loših ocjena,mukom od učenja....a pogotovo kad tak prekrasni dan vani i ti moraš gledati u tehnički koji ti u životu bude malo značil......grozno...sutra pišem testić,imam vjerunauk u crkvi.....iskreno nisam baš tip cure da svake nedjelje visim u crkvi...bolje spavam kod kučice i u toplom krevetiću...mmmmmmm...hehesretan
sram me bilo....ali nedjelja mi je jedini dan u tjednu gdje se mogu psihički i fizički odmoriti od škole i drugih stvarčica.....pjevanutyes
pa da.....uglavnom....imam mamu,tatu i groznog starijeg brata koji me izluđujeheadbang
ja sam najmlađa i imam glavnu riječ u kući...hehe pa mora i to neko,ne.....beljzubodead
zahvaljujem curama koje mi komaju i nek samo tako nastave....
drage moje,pusica,a sad moram ća....BOKIĆĆĆĆĆ

Što ima mačka,a nema nijedna druga životinja?
Mačiće....smijeh

| Just Say SomeThiNg (43) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 03.05.2008.

zar već subota?

hy....uh kak ti dani brzo prolaze.....već bu ponedjeljak....ma nek ide k vragu sve...već mi je dosta te školeheadbang....jedva čekam ljeto.....naughty
danas sam se trebala ići s vero k dori,ali jedva sam čekala da se odmorim od svega a posebno škole....
ova 3 dana nisam za ništ....samo bi spavala i spavala........zijev
nemam inspiracije ni za taj post...namcor
ovi dani su mi protekli tako tako.....u četvrtak sam bila pola dana na proštenju,a pola dana na utakmici u strmcu....sad da me pitate ko je pobjedil nemam blage jer utakmicu nisam ni gledala......yes
no,uglavnom....napisala sam bar nešto....ok....sad moram ići....javim se ja vama još....komajte ppppppppppuuuuuuuuunnnnnnnnnoooooooooooooooooooooooooooothumbupwavezujozujo

| Just Say SomeThiNg (78) | PriNt sOmeThinG | # |

odlazak

Tiho otvaram vrata i odlazim u tihu noć....
ne čekaj me dragi jer ti više neću doć!Prošlo je vrijeme ljubavi,svemu je sada kraj,mogu ti samo reći da sam te voljela znaj!zatvori oči i poljubac mi daj....ako sa ikad vratim bar prijateljstvo mi daj!!Zbogom moja ljubavi,zbogom ne zaboravi me sad sam samo na tragu punom cvijeća,prošli su sati sjećanja,prošla je naša sreća!!

| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

38.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAVcerek
39.pokloni li mladić djevojki zakon mladih - LJUBAVcerek
40.tko posjeduje zakon mladih - DAJE GA DRUGIMA

Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš kraj njega i znaš da ga nikad nečeš imati!!!tuzan

| Just Say SomeThiNg (52) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak, 28.04.2008.

što je suza?

spoj dušika,kisika
i malo soli
a tako boli.....cry

| Just Say SomeThiNg (10) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak,uh

A,da ponedjeljak je uvijek,barem meni težak dan u tjednu....nakon napornog vikenda slijedi još najporniji dan pun dosadnih
učitelja koji od tebe očekuju da im izrecitiras gradivo cijele godine....no današnji ponedjeljak je bil poseban.....
satovi su nam trajali po 30 min,4.sat smo bili sami,tj. učiteljice nije bilo a nama nitko nije došel na zamjenu...:sretan
a mi kakvi smo mi je....zeli smo mobitele i gledali porniće...hehenaughtybaš smo prosti,fujjjjjj
5.sat smo lepo išli u kazalište....bilo je dobro..predstava je bila dobra,a i glumci su bili poznati....smokin
kad je to sve završilo ja otišla na informatiku i tamo dobila 4...ali ok...to je bolje od ona dva neopravdana...
naime...dobila sam im kad je bilo županijsko natjecanje iz odbojke (dečki) u našoj školi.....ja htjela gledati komade,ali sam morala ići na info.no ipak sam se odlučila za "komade"pa lucija zaradila 2 neopravdana.....hehecryburninmadheadbangsmijeh
Jedva čekam četvrtak.... idem na pričest i na proštenje na Cesticu.....samo me muči kaj nebi drugi dan imali nastavu jer smo u nedostatku 2 tjedna.......no bumo vidli....ciaowave
komajtehrvatska

| Just Say SomeThiNg (7) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 27.04.2008.

nedjelja kao i svaka druga.....

ejj,kak ste mi...???Ja sam loše,uganula sam gležanj i sad me buba,hehe,no sve bu to prošlo kad tad...
Pričala sam da pemo u kino...no nismo išle,jer nismo se mogle dogovoriti za prijevoz i bilo je neko okuljanje mladih u Vž-u!
sutra nakon 10 dana idem natrag u školu...grozno....sutra idemo u kazalište gledat neku dosadnu predstavu Bijeli klaun....
A znam da nem baš puno mogla gledati kad....ma znate dečki itd....
Još nisam pričala o ljubavi...hehe ja sam sretno slobodnakisskiss
Danas mi je napokon otisla best frendica Dora =>Dora ma znaš da se ja šalim..hehebelj
Joj kad smo mi dve skupa starci mi nebreju spati...hehesmijehnono
A kaj buš kad smo tak nerazdvojne.....
Jebemti,jučer smo bile u Lesnini i tam smo se zgubile,majko moja....cry
napravile smo takvu paniku,a to veliikkkkkkooooo,na tri kata i ve ti najdi svoju mamu...jaoeekrolleyes
Sad idem spremat knjige za tu j...... školu i psihički se pripremiti za sve kaj me zutra čeka...nobang
ok,komajte,bokićthumbup

| Just Say SomeThiNg (17) | PriNt sOmeThinG | # |

petak, 25.04.2008.

super dan

.......hy,kak ste? ja super,ma fenomenalno....!sretan
došla mi je frendica iz razreda da si prepišem dz.... natračale bumo se onak žestoko...:yes
sutra namjeravamo ići u kino,pa nakon kina malo do starca,malo si poližemo sladaćafino
odemo do dm-a,pa lagana šetnjica po korzu i proučavanje komada po varaždinskoj špici.....wink
već mi je dosta te sobe,treba mi zraka i dobrog društva....! samo trebam nažicati starce za pare i sve bu ok..
jedva čekam da se vratim u školu i vidim svoje frendove i najbolje tičere.....!he-he....
sad ovaj tjedan imamo nastavu samo tri dana,jer je v četvrtak 1 may......................lol
BTW-u pon idemo u kazalište gledat bijelog klauna.....mislim heeellooooooo,pa smo nija deca....he-he
nu i tepa se još čujemo-........kissy kissy

| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 23.04.2008.

23.04.2008

JEDNA DOSADNA SRIJEDAzijev

Doma sam,sama,daleko od škole....ma kaj im fali.....inače sam predsjednica razreda,stroga i nikad tiho makar se mene to tiče ili ne....
A ko i nebi bil,ma mislim stvarno....polek Biić-Erića,Šteheca i kompanije dobiš slom živaca....
Ali malo zajebancije i gluparija nebi skodilo....pa mi smo deca...he-he
za više od mjesec dana maturalac,e ono fakat....zujo
kakvo bu to ludilo,nezaboravno!!!!!!!uopce se nebum obazirala na one "dobre curice" koje te samo lukaju oni svojim jalnim okama,ma nek se j.....!!!!!!to se događa samo jednom u životu (mislim na maturalac)...
curke su mi predložile da pemo u subotu u kino,ali ok malo ludarija i izlazak u društvu.....samo kaj nebu neki hororčić,kad dojdem doma nem mogla spati.....jebatebang
Danas sam bila pre doktorici i mala mi je rekla nek ostanem doma jos 2 dana,cool ženska....he-he ona meni veli joj,kak si već narasla,neke ljude ne vidim godinu dana i tak mi se promjene....hhaaaallllloooooooo....bila sam kod nje dva dana prije...ženska je malo prolupala....he-he....idem prat zubićerofl,pa u krpe
deca ajd bokićććć....mah

| Just Say SomeThiNg (6) | PriNt sOmeThinG | # |

bokić.....

e...ja vam sad malo pišem...hehehe...zubo..i tak....bolesna sam....cryimam upalu grla....no...i tak...sad svi u školi luduju a ja moram ležati.....cry..užas....mad..i tak..inače život je onak..tak..ide po malo....yes...inače ja sam lucija i idem u 7.b (zakkoooon)..i tak....moja naj frendica je dora (BTW posjetite Veronikin blog) zove se seaoffire.blog.hr (zakooon)..ok...sad moram ići....bokić...wave..a bok....mah

| Just Say SomeThiNg (14) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.